איתור על ידי בעל מקצוע מוסמך של ליקויי בנייה

קונים דירה מקבלן ושמעתם על לא מעט אנשים שעשו זאת ולא יצאו מרוצים? חוששים שלמרות שהדירה חדשה לגמרי, יהיו בה ליקויים שונים של רטיבות או איטום? החשש שלכם במקומו. לא מעט פעמים קורה שאפילו בדירות חדשות לגמרי יש ליקויים חמורים. ראשית, זה גורם אצל הקונה לעוגמת נפש ושנית, זה עלול לגם לעלות לא מעט כסף. לכן נשאלת השאלה מה אפשר לעשות בנידון, וכדאי שתדעו: הזמנת שירותי איתור ליקויי בנייה מראש, עוד לפני הקניה, יכולה לסייע לכם. חברתו המקצועית של מיכאל סורקין מבצעת איתור של ליקויי בנייה מזה שנים אבות ומציעה את שירותיה בכל הארץ. לכן זה לא משנה איפה נמצאת הדירה שאתם חולמים לקנות, כי בכל מקרה, כדאי שהצוות של מיכאל סורקין יבדוק אותה.

איתור של ליקויים בבנייה – מה כולל השירות הזה?

אפשר להבין אתכם אם אתם רוצים לדעת בדיוק מה כוללים שירותי איתור ליקויים בבניה. אומנם זה תלוי בשאלה איזו חברה תבצע את הבדיקה, אך בפועל, יש לא מעט בדיקות שחוזרות על עצמן. למשל, צריך לבצע בדיקה של איטום המבנה, בירור לגבי פגמים שונים בדלתות ובחלונות, איתר נזילות ועוד. ככל שהבדיקה תהיה יותר מעמיקה ותתייחס ליותר פרמטרים, כך תוכלו להיות בטוחים יותר לגבי הרכישה של הדירה. לכן, למרות שתשלמו כסף תמורת שירותי איתור , זה בפירוש מסוג אותם השירותים שלא כדאי לוותר עליהם.

שימו לב מאיזו חברה אתם מזמינים שירותי איתור ליקויים

שירותי איתור של ליקויי בנייה זמינים היום בכל רחבי הארץ. לא מעט אנשים מעוניינים בשירות כזה ולכן ברור מדוע יש הרבה חברות שיכולות לבצע זאת. סביר להניח שגם אתם, אם אתם מזמינים שירות כזה, לא תרצו להתפשר על עבודה חובבנית. לכן כדאי שתתקשרו אל הצוות של מיכאל סורקין למספר: 050-2470173 ותתאמו איתם תאריך לביצוע בדק הבית. כאן תיהנו מהשילוב הנהדר בין יחס אישי, מקצועיות חסרת פשרות ומחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר. חבל לשלם יותר ממה שצריך על עבודות בדק הבית לפני רכישת הדירה ורצוי שתדברו עם המומחים כבר ברגעים אלו ממש.

 

איתור ליקויי בנייה

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!