איך לבצע בדיקה יסודית לבית?

בדיקת בית לפני קניה נועדה לגילוי ליקויי בניה – במידה והם קיימים. הצורך עולה כאשר רואים ליקויים בעיניים וקיים חשד לאחרים נסתרים יותר. את הבדיקה עורך מהנדס מומחה המוסמך לנושאים אלו. הוא מגיש דו"ח מפורט הכולל מספר סעיפים. חברת "בודק בית – גילוי ליקויים ובעיות בנייה ותשתיות" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

בדיקה יסודית ומהימנה

הבדיקה נעשית ביסודיות רבה תוך בדיקת כל האלמנטים הנדרשים. ההזמנה נעשית על ידי הרוכשים כדי לוודא שאין ליקויים. הם אינם רוצים להיכנס לדירה ולגלות לפתע שהאיטום לקוי, שיש נזילות בגלל פיצוץ בצנרת, שקיימים סדקים בקירות עקב בניה לקויה וכדומה. הבדיקה מקיפה ומתחילה בהשוואת מידות הנכס לעומת התוכניות. הרצון הוא לוודא שהן תואמות. לאחר בדיקת רישומים אלו הוא עובר לבדיקה בפועל של אלמנטים אחרים. כך, מערכות אינסטלציה וביוב, חשמל, עבודות טיח, סדקים, נגרות, דלתות, אלומיניום, נקודות איטום חשובות, בידוד ואקוסטיקה בדלתות, ממ"ד ועוד.  חלק מהליקויים יתועדו בכתב ולאחרים גם יצורפו תמונות מהחלל הפנימי ו/או החיצוני. הדו"ח כולל גם סעיף של הערכות לעלויות התיקונים הנדרשים בכל ליקוי. כך שהוא ממצה מאוד.

הסבר לדו"ח

הדו"ח מפורט וברור אבל ניתן לקבל גם הסברים לגבי סעיפים שונים בו. על פיו יכול מקבלו להחליט על צעדיו העתידיים. חשוב להדגיש כי הוא מהווה אסמכתא חשובה שקשה לערער עליה. במידה והדירה עדיין לא נקנתה ניתן לבקש תיקון הליקויים או לרדת מהעסקה. בכל מקרה, המידע המתקבל יכול לחסוך כספים מיותרים, עוגמת נפש ובזבוז זמן מיותר. משום כך, שווה להשקיע  בהזמנת בדק בית.

שירות מחברה בעלת תשתית מעולה

חברת  "בודק בית – גילוי ליקויים ובעיות בנייה ותשתיות" עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל מחירים נוחים, ייעוץ לכל מתלבט, הכוונה והדרכה לגבי פעולות שניתן לנקוט, הגנה על הדו"ח, ליווי כל הנדרש ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מהתמחות בתחום, ממתן שירותים מעולים ללקוחות לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה נוספים.

עוד בנושא

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!